Blandade känslor...

              Idag hände massa grejor... Fick se på teknik provet och det gick ju inte så bra och som vanligt så hade långsamma jag inte hunnit skriva klart så jag tappade 8p där.... Men men, min teknik lärare är så snäll, så jag fick ett ganska bra betyg iaf :) TACK :D
             Men men, sen så skulle vi ju skriva kemi provet och det gick väl hyfsat bra tills jag kom till de två sista frågorna! Heheh, jaa.. jag hoppas att det gick bra iaf :P
   Eftersom jag var så seg på kemi provet kom jag senare till kinesiskan. Och den lektionen var inte mer än 30 min idag :P

Omg, jag har ju läst ut "Om jag kunde drömma" och idag lånade jag den andra boken "När jag hör din röst". Jag hoppas verkligen att den är lika bra som de första! Förresten, jag rekommenderar boken: Om jag kunde drömma eller som den heter på engelska Twilight!!!! :D
OBS! Den kan vara beroendeframkallande! (Såå håll fötterna på jorden!)

Ps. Ok, den påverkade mig inte lika mycket som den påverkade några av mina kära vänner. Men bara en varning för dig som vill läsa den ;)

Förresten, jag undrar vem den anonyma läsaren var, som kommenterade mitt förförra inlägg (det som jag skrev igår)! :D


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0