Utvecklingssamtal, städning, längsta tunnelbaneresan ever?

Vi fick städa, eller ok vi torkade bara rent de klottrade bänkarna vi har i klassrummet idag....

Sen så slutade vi tidigare, men jag hade ändå utvecklingssamtal... Vi pratade i typ max 20min..

Juste, idag såg jag en kille som jag gick i samma förskoleklass! det var ju typ 9 år sen!! Haha, men vi gick i samma skola t.o.m. 6:an, sen så bytte vi båda skolor :P Han var i vår skola för att träffa sin kompis, men det var fett längesen jag träffade på honom...
Haha, sen så började jag tänka på en del gamla minnen ;P

Men när jag skulle hem kändes det som att det tog en eeeeviighet och jag vet verkligen itne varför... Det var jobbigt och det blev inte bättre med huvudvärken :S

Läste Flyga drake, eller Kite Runner som den egentligen heter... Aaaaah s.170 :'(
men men gillar inte att de har översatt namnet till Flyga drake, för boken handlar ju egentligen om pojken som flyger drakar inte om att flyga drake ;P
hahaa kanske överdriver lite :P

Men men, MÅSTE verkligen sova mer !!!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0