081014 - Moskén

Idag besökte vi moskén på Medborgarplatsen.
Jag förväntade mig att det skulle bli spännande, vilket det blev. Trodde först att jag inte skulle komma på några frågor som jag kunde ställa, men allt eftersom kom jag på några frågor :P Vår lärare sa nämligen att det skulle vara bra att ställa bra frågor... typ

Annars har vi inte gjort så mycket, på historia lektionen hade vi vikarie, på spanskan skrev vi läxförhör.... Under läxförhöret pratade några killar, och de började typ påstå att den ena skulle få IG och så, sen så sa vår lärare att han skulle få IG, och Karin också...
Liksom helt plötsligt... Varför just mig?? haha :P

Men men, har precis renskrivit min novell, men jag skulle behöva lite hjälp... Behöver liksom kommentarer om den!

Dessutom har jag en religions läxa till imorn om islams och judendomens symboler... På fredag ska vi lämna in en skriftlig uppgift om en uppfinning som jag inte har hunnit börja på :s

Måste nog gå nu...

Adiós!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0