080901 - Meningslös dag...

... idag kom jag till skolan 10, vi skulle träffas i Gropen ( en samlingsplats typ...), sen gick vi upp till klassrummet. Diskuterade lite om vad vi skulle göra, sen så åkte vi till Gärdet, där vi skulle spela fotboll..
Jag spelade en stund, och sen så åkte vi, 8pers, till T-centralen. Där vi tänkte åka pendeltåg till Södertälje C. Vi tänkte åka till ett ställe där vi aldrig hade varit ;P
Efter tio minuter åkte vi tillbaka. Vi var i skolan en stund, hade inte ätit min lunch så jag åt den i Gropen och sen så gick jag och Yusi till skolgården och bara chillade ;D

Vi skulle träffas 15.30 i klassrummet och prata lite.Vi fick typ redovisa om vår lilla resa ;P
Kl.16.00 skulle den s.k. höstfesten börja. Det blev underhållning från musikklasserna :) En del sjunger grymt fint ;)

Vi hade lite skoj, flummade mest.... as usual (a)
Strax innan 18 fick vi åka hem :)

Men men, jag tyckte iaf att den här dagen var helt meningslös... Menmen, bättre än låånga lektioner (a)
Tror inte att jag riktigt är redo för skolan än ;P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0