080909 - Friidrottsdag! :s

Det gick åt helvetet!
Vi började med 800m kl.9.15. Efter några minuter kom jag i mål (jippie !:P)
Efter det så sprang vi 100m (vilket var störande,eftersom vi precis hade sprungit 800m :s).
På längdhoppet gick det inte heller så bra och efter det så var det lunch. Hade med mig macka och dricka + vatten ;P

Senare så hade vi stöta kula och det gick bättre än på lektionen. Till sist skulle vi hoppa höjd, och det gick inte alls bra... Hoppade t.o.m. bättre i sexan , haha :P
Men men, det var längesen jag hoppade höjd :(

det positiva med den här dagen var väl att vi fick vara ute ( och inte i klassrummen hela tiden), hade roligt (skojade :P) och vi slutade tidigt ;D

Jag kom hem ungefär 13.15 :P Vilket är väldigt tidigt... till skillnad från andra dagar!
När jag kom hem åt jag mig tjock och spelade lite piano.

sen satte jag mig vid datorn ;D

Vad har ni gjort denna underbara dag... (not?) ??


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0