080912 - Grattis William! ;D / Sunshine!! <3 Äntligen....!

Idag fyller William 15 år, grattis grattis! ;)
 plus fyra ljus... ;P

Jag behövde verkligen sovmorgonen idag!! Har typ inte sovit så mkt.... Fast egentligen så har jag ju sovit nån timme längre än det jag brukade göra förra läsåret... :p en förbättring ;P

vi hade teknik till att börja med, efter det så var det lunch. Nån konstig pannbiff... Fast jag åt väl inte så mycket eftersom jag ändå hade ätit frukost 2-3 timmar innan...

Efter lunchen hade vi matte & biologi. På matten fick vi bråk uppgifter typ och på biologin hade vi, som sagt, läxförhör. Och det gick väl sådär...
men men, efter det så var skolan slut... (typ)
Men jag hade såklart modersmål.... Första gången på det här läsåret! :P Jag brukar åka till en annan skola eftersom på min skola går det inte så många som läser just det jag läser...
vi gjorde inte så mycket och kl.16 fick jag äntligen åka hem :)  (jag tror att det var 16.... :P)

Men men, annars har jag inte gjort så mkt. Jag och mamma gick till simhallen bara för att basta ;P  Kände bara för det, hehe :P


Känner att jag börjar bli förkyld :s Är lite förkyld,men men... ska nog sova tidigt idag... Imorn blir de lördagsskola! Sen så ska jag lämna kusinerna och går sen hem...
Har väldigt mkt att göra till nästa vecka, så jag tror att jag ska ägna min lördag och halva söndag till det.

Eftersom på söndags så ska vi på middag... Vi ska fira månfestivalen med släkten :D
Äta "månkaka" och så :P

Vad ska ni göra i helgen?

"Kyss & kram"
                                       -som min kära kompis Elin.



 


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0