080917 - Bad day...

hade sån dålig dag idag!
Ingenting gick som det skulle :S
Vad gick fel då?
hehe, vad gick inte fel!
Nej men hade bara en allmänt dålig dag.

På tyskan gick det segt, på idrotten skulle vi haft friidrott.. 60m + längd, men småungarna hade bokat och så :s
Det blev därför brännboll... Fast jag gjorde iofs ett frivarv (jippie! första gången nånsin.. haha skoja bara) , men det måste ha varit för att motståndarna fjantade sig... men men'
efter det skulle vi ha haft en superrolig musik lektion då vi skulle spela gitarrr! <33
Dock så hade läraren tydligen bestämt att vi skulle börja med Pop- och rockhistorien....! Aja det var väl ok... Bara det att jag e inget  stort fan av historia... Musik e väl bättre än den historia vi brukar prata om på historia lektionen (a)

Efter det var det konstiga fiskbullar med ris till lunch.... Var ju rätt hungrig jag xD

Efter lunchen hade vi svenska istället för religion... Vi fick fortsätta med våra noveller.
på biologin började vi med att prata om njurarna....
Och till sist så hade vi religion (istället för svenska) , då vi pratade om judendomen och så...

Alltså om jag har stavat fel och liknande så är det för att vi prövar ett annat tangentbord och jag märkte att tangenterna är typ "omplacerade", dvs. ovanför punkten ska det ju vara : , men på det här dumma tangentbordet står det < över punkten... xD Men jag som skriver rätt ofta kan bara skriva lite .... Mina fingrar har ett eget liv ;P
De vet var de ska trycka! ;P

Aja, jag vill lägga mig tidigt idag! Och avsluta denna usla dag..... så tidigt som möjligt..

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0