Valborgsmässoafton :)

Vilken dag!

Till att börja med vill jag bara påpeka att jag sov 5h och det första jag gör när jag kommer till skolan är att skriva prov i historia (som gick helt åt pipan!), därefter skulle jag ha egen lektion i idrott... Gud, jag tror att jag aldrig har mått så dåligt!
Aja, sen så hade jag spanska, fick reda på resultatet på läsförståelsen... Ingenting att klaga på ;)
Efter lunch hade vi syslöjd... Jag håller på o syr en kjol, men mönstret på tyget är inget vidare... kommer nog aldrig ha på mig det här klädesplagget. Men, duktigt nog drog jag sönder tråden nyss ( det ska typ bli en rynkad kjol)...Antar att jag måste sy en ny tråd :( Aja, jag är ju trots allt klantig...!
På engelskan hände inte mycket och samma sak på tyskan. Fick sluta tidigare eftersom vår lärare visade lite "medkänsla" :P

Sen så träffade jag A, men det blev lite weird... Inte som jag hade tänkt mig :P

Jag kom väl hem ungefär strax innan 19. Åt middag , bytte om och tog mig till min gamla skola (eller skolgården) där jag mötte upp L & R :) Som tydligen hade med sig L:s syster och deras kompis. Vi drog till en strand lite längre bort där folk hade tänt en brasa :D Omg, träffade på några gamla klasskamrater :P Pratade inte så mkt med dem... Men men, minnen! Sen så var vi tvungna att gå, eftersom deras kompis bor långt härifrån och skulle bli hämtad. Aja, hade kul iaf :D

Börjar känna mig liiiite trött :P God natt!!! :D


Inte så stor brasa, men nice ändå! :)
Fin solnedgång var det också!!! Men min (mobil)kamera har inte så bra kvalité :/



Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0