Vilken kväll i Stadshuset!! - 2/4-09 ;D (Oförglömlig kväll)

Unbelieveable! ;P

Det var skitkul i Blå hallen igår! Då väldigt många nior från typ 9 skolor i Sthlm :)
Igår fick vi sluta vid 15.15-tiden, eftersom vi bara fick reda på våra resultat av tyska provet. Så jag kom hem tidigare, vilket var bra! Annars skulle jag inte hinna till Stadshuset. Dessutom hjälpte mamma mig med middagen o allt, tack o lov :)
Jag duschade, bytte om, fixade mig, åt middag o sen skulle jag till busstationen. Vid 18-tiden kom jag fram till T-centralen, där jag träffade Y & C. Därefter gick vi till Stadshuset och ställde oss i kö med kompisar o klasskamrater.

I början var det lite stelt o ingen dansade typ, men sen så drog det igång på riktigt! Killarna fick ställa sig på ena sidan av dansgolvet, och tjejerna på den andra sidan. Först skulle killarna bjuda upp någon tjej och sen skulle tjejerna bjuda upp en kille. Alltså jag hade inte förväntat mig att någon främling skulle våga bjuda upp mig, med tanke på att typ inte ens killarna i vår klass vågar det... (okej, med några undantag då :P) Men det var en söt kille från Stadshagen, som dansade väldigt bra! :P  Sen så dansade jag med flera från olika skolor typ Vasa, AF, m.fl. :P Men jag dansade också med några från klassen och en från fotbollsklassen.


Det var väldigt trevligt att inte bara dansa med killar man känner och bandet spelade olika låtar som man inte direkt kände igen :P Det var lite synd att tiden bara rann iväg! Och det sägs ju att den gör det när man har kul :D

Hhee jag var väldigt flummig igår och hade så mycket energi av någon konstig anledning... förmodligen på grund av att jag fick dansa o "shaka" loss :P Jag gillar verkligen att dansa! Haha, jaa jag hade ju någon användning av dansträningen som vi hade i tisdags :D Bugg, foxtrot och vals!


Men men, när kvällen började lida mot sitt slut kom sista dansen... haha det blev en tryckare, som jag dansade med någon främling :P

Sen så åkte jag hem med L, efter en så trevlig kväll i Blå hallen! Jag var inte så trött som man kunde tro att man skulle bli :P Hade inte höga klackskor när jag dansade, så det var ju bra det :P Annars skulle jag ha haft vääldigt ont ;P


Aja, det var en jättetrevlig kväll som jag gärna skulle vilja "göra om"! :D
haha tänk om man börjar i samma skola som någon av de man dansade med ;P


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0