18/ 8-09 kl.18:00

Dagen började lite tidigare än igår, kl9. På förmiddagen lekte vi Hela havet stormar och andra lekar... Sen så skrev vi "Drömmen om skolan"... det var lite weird :P Men men, efter lunch hade vi klasstimme, då vi utsåg två ordningsmän och röstade på elevrådsrepresentanter :) Det var lite kul, på lunchrasten satt (typ) alla i klassen utanför aulan och snackade, skojade lite och så... Eftersom vi har 2 Elsa, 2 Sebastian o 2 Christoffer hittade vi på "smeknamn"... t.ex. Toffe och Chrille, Sebbe o Sebastian, Elsa o ...Ilsa? Nej minns inte vad den andra Elsa skulle kallas... kanske blondin-Elsa o brunett-Elsa... :P
Menmen, på svenska lektionen (som var den enda riktiga lektionen och sista lektionen för idag) skrev vi om vad vi har gjort på svenska lektionerna o så...Sen så pratade vi om litteratur o massa grejer...
Idag fick vi våra skåp och jag hade oturen att få ett underskåp :( Ett mellan skulle passa perfekt (så kort som jag är)... men men... Jaa, jag fortsätter lära känna o prata med personer (hann inte prata med alla igår :P) , sen så träffade jag på en kille som jag hade träffat en gång... och jaa, förvånansvärt nog så kände han igen mig! :) Sen så pratade jag med tre gamla kompisar som jag lärde känna i typ lågstadiet :) Idag började ju 2orna o 3orna så jag träffade på 2 pers o pratade med dem.
Men men, imorgon börjar jag 8.20 :( blä, orkar inte... för jag kan inte somna på kvällen... för mycket i mina tankar :S
Imorgon blir det fotografering för lunchkortet! Måste se snygg ut ;P jag tror att det ska användas i 3 år....

Ok, weird ppl som ringer med dolt nr... What?
Aja, kanske inte alla som är konstiga, alltså de som ringer med dolt nr... :P
menmen,
ha det bra så länge

K


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0