Äntligen!

Nu går det att sms:a snabbare!! :D Hehe, fick en ny mobil igår, som jag inte kan klaga över :p
Som tur var, så klarade sig minneskortet från olyckan för nån månad sen... Alla mina låtar och allt finns alltså kvar :)
Har börjat utforska mobilen lite försiktigt och nu tänker jag verkligen ta hand om mobilen! :D

Men men, imorgon ska jag upp lite tidigt och åka in till stan. Ska nämligen till tandläkaren! Därefter är det tänkt att jag ska träffa några kompisar, men vi får se om det blir av...

Idag har jag inte gjort så mycket, hjälpt till med att måla och så... Hehe vi är nybörjare och väldigt långsamma, men vi målar typ flera lager och då måste man ju vänta tills första lagret har torkat... Grannar som går förbi har verkligen märkt att vi målar varje dag hehe :P

Men men... Usch!! Får sååååån ångest!!! Sommarlovet är snart sluuuuuut!!! Redan!!?!! Har inte gjort nånting kul... :S
Aja, får väl försöka njuta av resten av lovet... :P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0