Helgen

Det blev lite ändrade planer...
I fredags hade mamma inte direkt förberett inför middagen, så vi blev bjudna på middag hos moster. Efter middagen umgicks jag med mina kusiner och deras kusin :P Vi tog fram våra inlines (mina har inte använts på lääääänge!) och deras kusin fick låna ett par. Efter ett tag börjar det regna så vi går hem till min morbror och spelar monopol. När vi väl tänkte gå ut igen så var det lite sent, så vi spelade lite "tennis", på deras Nintendo Wii. Men det varade inte så länge, eftersom de bytte efter en stund... Jag spelade pingis med några medan de spelade "tennis" :P Senare så började vi spela Guitar Hero och jag som inte hade spelat mer än 2 gånger var inte så himla duktig... men det blev väl ganska bra resultat iaf ;P Vid midnatt började vi dra hemåt.

Igår firade vi tre personers födelsedagar, men alla fyllde inte år igår... Idag fyller ju moster år och vi passade på att fira igår. Vi var på restaurangen och åt middag, pratade och så... Efteråt blev det vattenmelon, tårtor och lite annat gott :) Men, allt som allt så blev det ganska trevligt! Vid 21-tiden åkte mina kusiners kusiner hem till Linköping och vi  åkte lite senare. När vi kom hem såg vi att några skitungar lekte med vår "vattenkran" (där det kommer ut vatten, om vi vill använda vattenslangen)... och det bara forsade ut en massa vatten :S De måste ha använt flera nycklar, för vi har typ en speciell nyckel :/ Menmen,vi får väl fixa så att den inte går att använda...

Idag tänkte jag träffa C och några till, men det visade sig att bara C kunde... men eftersom vi redan hade börjat måla vårt "skjul" började jag må lite dåligt och jag orkade inte ta mig in till stan... Så det fick bli nån annan gång.
Jag har alltså inte gjort så himla mycket idag... Tänkte jogga, men mådde som sagt inte så bra...

Aja, nu ska jag nog duscha...
Bye bye

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0