I'm back...

Har inte suttit vid datorn på länge, men jag kom tillbaka i fredags:p

Barnens Ö

Vi hade det rätt mysigt och det var väldigt kul! Orkar inte med skolan. Vi badade (iskallt!!), snackade, spelade fotboll, grillade o sjöng, åt en hel del,  m.m. På kvällen fick vi inte vara i stugorna för att folk skulle sova... Men vi var i bastun för att det var så fruktansvärt kallt ute på kvällen alltså. Efter midnatt besökte vi parallellklassen! Vi spelade kort o lekte några lekar:P Sen så gjorde jag o 5 pers till, ett besök i deras matsal ( i ett annat hus) och hehe möblerade om o massa :P busiga!
Vid 4-tiden gick vi tillbaka till vår stuga, eftersom vi blev tillsagda att gå från deras stuga, vi var nog lite för högljudda :P
Vid 8 eller 9-tiden skulle vi upp o äta frukost. Sen så skulle vi städa stugorna och vänta på bussen, som var sen :S Men men, jag fick rätt många myggbett och det bara kliade som f*n! :( Nu har det iaf blivit bättre.

Jag kom hem vid 15-tiden, exhausted, och tog en dusch (behövdes verkligen!! Håret stank från grillningen) Därefter somnade jag nog... så trött som jag var! Egentligen var det meningen att jag skulle åka till rålis o träffa alla ettor, men tyvärr så blev det inte så. Var för trött o började må lite dåligt :(

Helgen
Var på stan med mamma. Sen så i söndags så gick vi till simhallen och simmade (inte särskilt vanligt för att vara jag...)
Men det var trevligt o skönt faktiskt, att få simma! Relax, nu när det inte är så mycket läxor.

Men men, idag var det en ny skoldag. Fick massa spanska läxor (allt på en gång :S) Aja får väl ta itu med det nu...!
Ha det gött :)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0