Long time no see...

Har inte suttit vid datorn och skrivit på några dagar, ser jag... Senaste inlägget jag skrev var tydligen för fem dagar sen!
Jag har inte gjort så mycket sen senast...

Har varit hos tandläkaren, därefter träffat kompisar, köpte en del grejer (några plagg till garderoben :P), varit hos moster. Helt plötsligt skulle vi på middag hos moster i fredags, hehe det är typ det roliga med att bo i samma område med de närmsta släktingarna. Istället för att ha tråkigt hemma kan man bli bjuden på middag antingen hos morbror eller moster. Moster hade tydligen ett par andra gäster och vi pratade en hel del. Sen så visar det sig att en av de tydligen känner nån som kan vara min blivande klasskamrat, så det var intressant :P Vi kom hem vid midnatt och jag hade bara t-shirt och shorts på mig...så det var lite kallt, men det varade väl i typ max 10 min? :)
Annars, har jag nog inte gjort så mycket...Mamma började jobba idag, semestern är (redan) slut! Så imorgon kommer jag behöva "laga mat" till brorsan och mig, nu när syrran är ute och seglar.

Menmen, imorgon har jag en del planer på att träffa bästis! Sen så tänkte jag att vi skulle kolla på när en kompis ska uppträda i Kungsan! Ska bli intressant :)

Aja, ska nog ta en dusch nu!
Ha det bra!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0