Övernattning imorgon!

Ännu en dag i skolan... idag hade vi riktiga lektioner och började kl.8.20 :S
Började med spanska och jag insåg precis att jag suger på spanska...! Liksom är ännu sämre på spanska efter lovet... haha, aja får väl ägna extra mycket tid till spanskan. Lättare sagt än gjort dock :P
Därefter hade vi engelska med frågestund för att lära känna läraren. Kl.11 hade vi fotografering för lunchkortet (blä, kände verkligen att jag såg helt katastrofal ut :( och kul att man ska använda det i...3år! )
Hehe eftersom jag var bland de första som fotograferades hann jag o två till gå ner till matsalen och äta innan nästa lektion. Så vi var inte hungriga på Nk som de andra :P Så kl.12.40 hade vi lunch, jag gick ner dit med de andra för att jag skulle dricka vatten och umgås :)
Till sist hade vi matte lektion där vi snackade om Fronter och hur vi skulle plugga.... diagnos på måndag! jag vill göra den innan jag säger till läraren min att jag redan har läst matte A :P Vi får se om jag gör bort mig eller inte... haha! Vi har ju haft sommarlov :P

Aja, nu måste jag gå!!
Måste ju packa inför morgondagen!! Vi åker till nåt ställe som kallas för Barnens Ö och sen så kommer vi tillbaka på fredag! Det ska bli intressant :P

Hej så länge!
Skriver när jag kommer tillbaka


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0