Åh, vilken härlig dag...

... haha ok, överdriver ;P

Dagen började med tyska lektion, då vi inte gjort särskilt mycket utan gick igenom perfekt... Därefter hade Hedvig & Caroline W idrottslektion i gymnastik. Intressant, men en utmaning för klumpiga och inte viga mig ;)

Sen så hade vi vår efterlängtade musik lektion <3 ;D Jag spelade elgitarr och försökte sen hjälpa Christian med trummorna... ;P

På lunchen var det sk. hamburgare och pommes frites... (haha inte så lyckat!)
På svenskan fick vi läsa igenom häftet inför Nationella Provet i svenska , som äger rum på tisdag.

Eftersom vi hade blivit ombedda att vänta på vår biologilärare så gjrode vi det... En halvtimme gick... och jag var helt flummig, gick runt o pratade med i stort sett alla.... En halvtimme till gick... haah... Var det ett skämt? Kanske försökte få vår klass att försöka prata med varandra o göra saker, för en bättre sammanhållning.... haha vem vet?? Men men, sen så kom vår lärare o sa att vi kunde gå, eftersom hon fortfarande inte var klar med sitt... möte??
Men men, därefter gick jag o Markus o letade efter vår hk-lärare: Myran (av nån anledning så kallas hon så...) Vi fick börja tidigare och slutade typ strax efter 15 ;P

Jaa, jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem... Läste Ljudet av ditt hjärta, spanska o tyska... Lite kinesiska...
Aja, nu ska jag duscha & fortsätta med mitt pluggande :P

usch, har börjat frysa om fötter & fingrar / händer igen...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0