Bal - 040609 | Studentmottagning 060609

Just det! Skrev aldrig om balen som var i torsdags... Det var väldigt trevligt och kul :) Men men, det var synd att det tog slut så snabbt och att det var så dåligt väder...



Idag vaknade jag rätt tidigt, eller mamma väckte mig för att vi skulle förbereda studentmottagningen! Syrran var inte hemma såå det blev väl lite som en överraskning... (alltså hur det såg ut och så) men ehm... det blev lite fail... det blåste så mkt och jag hade hängt upp ballonger ute i trädgården också, sen så råkade busken ha taggar! Ballongerna blåstes runt och de spräcktes :( var tvungen att blåsa upp nya... hängde de hemma istället... Vid 17-tiden kom folket och det blev väldigt trevligt :) Släktingar (de närmsta) och syrrans kompisar kom :) Men men, nu ska jag tillbaka och vara lite social! De flesta har gått, men några av kompisarna är kvar.

Adiós! 

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0