Forsmark!

Igår gick jag och syrran till ICA för att handla vid 21.30-tiden... Sen så satt vi ute en stund och hade det trevligt... tills klockan blev 22.30 :) Skönt väder!!! Synd att det ska bli sämre i veckan :(

Sen så tänkte vi sitta ute och äta frukost imorse, men det skulle innebära att hon skulle få gå upp tidigare (i onödan:P) så jag väckte inte henne... plus att det var för stekhett!!! Solen sken så att det... kändes brännhett!! Jag blev tvungen att sätta mig i vardagsrummet, där lyste inte solen in...direkt... och det blev inte lika varmt :P

Men men, sen så åkte jag till skolan och där fick vi lämna in engelska böckerna innan vi gick för att vänta på bussen...men det dröjde...! Vi åkte sen till Forsmark, vilket tog 2h (more than I expected)...!! Vi var där under hela dagen, fick se en ganska fin utsikt, vi stod i ett vattentorn och tittade ner (44m!!) och såg en film, utställningar, mm. det var väl rätt trevligt! Matsäcken blev inte så motbjudande som jag hade trott att den skulle bli...
Vid 15-tiden började vi bege oss hem! Hade en 2 timmars lång bussresa framför mig och sen så skulle jag träffa syrran på plattan! Det var ju perfekt att jag inte hade särskilt mkt batteri kvar... :( men men, mobilen dog precis innan jag stod på plattan! Sen så kom hon och vi skulle egentligen ha gått mot Gamla Stan (på drottninggatan) för att jag ville kolla efter en balklänning... och tänkte att det skulle kunna finnas i småbutiker.. men men sen så säger hon att hon och hennes kompis såg en ganska söt klänning på Zara, så vi tar oss dit där vi hittar den! Prövade den, passade bra :) Dumt nog hade jag inte tillräckligt med pengar med mig , haha .... men men får hoppas att den finns kvar imorgon! Ska springa dit efter skolan, haha :P
Usch, hade bara ätit en macka sen 12-tiden, så jag var vääldigt hungrig när jag kom hem! :P Åt middag och satte mig här...
menmen, funderar på att njuta av vädret innan det regnar!!!!!

Pusshej!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0