1:a maj = lovdag :)

Jaa, vad gjorde jag en dag som denna??
Vaknade väl runt 10-tiden, åt frukost, läste Så länge vi båda andas( hehe jag vet, jag är en otroligt långsam läsare!!! tyvärr...)
Sen så skulle jag plugga, men jag hittade på annat hela tiden... Typ som att spela piano, gitarr... Efter lunchen vilade jag inte så länge (osmart nog), så jag tänkte gå ut o jogga.. Men istället blev det bara en promenad eftersom jag fick håll rätt tidigt... Hade typ precis ätit... Får nog jogga imorgon! (Vi ska springa maran på onsdag :/ )
Därefter satte jag mig ute på baksidan och solade!! Prövade att göra gammalt nationellt prov i matte -delprov C. Gick lite dåligt  :P Men men, får inte slarva...! Prov på tisdag....!
Sen så satt jag där, äter väldigt mycket onyttigt :/ Lyssnade på musik ;D of course...! Väldigt skönt att sitta ute när det är så fint väder! :D Läste några kapitel ur Så länge vi båda andas tills vi skulle äta middag.
Efter middagen lyckades jag förstöra den andra datorn och blev tvungen att sätta mig här istället.... Usch, var meningen att jag skulle göra hkk-uppgiften, men har fortfarande inte kommit igång :/

Auf Wiedersehen! Ich muss die Hausaufgaben machen!!

Suddenly everything was obvious...I finally understand... Damn it

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0