Torsdag - 20090528

Dåliga nyheter på morgonen... Historia... usch...är verkligen sämst på det och geografi...! :(
På idrotten hade S & J lektion, kickboxning... Skitkul! :) inte för att jag var så duktig, men men, det var kul iaf ;P

Betygsnack på spanskan - goda nyheter! Men (!!) måste ändå träna mer muntligt och på att lyssna... tycker jag...:P
Lunch... slöjd - fail... förtjänar nog inte mer än g...eller okej, vg... :/ Menmen, därefter hade vi musikuppspel. Jag, C & C spelade Stand By Me... Vi hade spelat den en gång (senaste lektionen) och när vi skulle träna idag innan vår lärare skulle lyssna på oss... jaa..det var lite kaotiskt. men men, vi anpassade lite efter varandra, här o där... såå det gick bättre :)
Sen så fick vi en glad nyhet att vi inte hade tyska... :P Orkade verkligen inte...
Efter det åkte C med mig och vi kollade efter balklänningar i Centrum (i min "hemtrakt" / mitt område :P)... Hittade ingen direkt... usch :/ Kommer nog bli den svarta...med lite "broderier"... känns lite tråkigt med svart, men sen så vill jag inte ha en klänning som är typ "too much"... sen blir det väl lite synd om jag bara kan använda klänningen EN gång i hela mitt liv xD hehe, kanske inte en jätte viktig "faktor".... men men, vi får se... oj... det är fan bal om exakt en vecka...!!! omg... :/ panik??

Men men, shit!!! Såg på Gossip Girl (avsnittet från typ i söndags, har spelat in det :P ).... OMFG!!!!!! Chuck, Blair och Nate...!! Chuck.....!!! Varför döljer han typ allt?? :p Han är inte så "hård" som han kan verka... haha :P bad boy som har en nice sida...typ :P :)
Längtar till söndag!! Nästa avsnitt!!! Dessutom missade jag dh o grey's i tisdags resp. onsdags :P

Aja, nu ska jag hitta på nåt annat att göra! Studiedag imorgon!!! = LEDIG :D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0