Chillar

Idag har jag inte gjort så mycket, hängt mkt med min kära syster under lovet, hon ska ju iväg med kören på fredag, så man får ta vara på tiden :)
Jag får hitta på nåt med andra trevliga människor tills hon kommmer tillbaka på söndag ;)

Vad har vi gjort? Jo, vi har bakat kanelbullar (för första gången - haha, jag vet...jag suger på att baka och laga mat, är däremot superbra på att äta mycket :P ). Spelat gitarr, börjar lära mig att spela tabs - är inte så duktig, men övning ger färdighet ? :P
Har försökt att plugga till kemiprovet, men hehe jaa, har inte gått så jättebra. Men jag läser iaf några sidor varje dag :) Bättre än ingenting ;)
Dessutom har jag räknat matte - varje dag! Så jag är nöjd med mig själv :)

Lånade några engelska böcker, men de var inte så jättespännande :P Får läsa den som verkar mest spännande... typ.

Aja, snart börjar Grey's Anatomy och det måste jag se på! :)

Tjingeling!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0