I'm so booooored

Har så tråkigt,men är för lat för att försöka göra ngt kul :P

Det var hur skönt som helst att vara i Kina i 6 veckor, även om det var sjukt varmt och jag nästan dog :P Blev så van vid Kinas väder att jag började frysa när jag kom hem till Sverige. Började jobba dagen efter att jag kom hem, tog lite tid att bli van vid tidsskillnaden. Men det löste sig :)
Jag var inte så jättebrun när jag kom hem, men eftersom vi var ute i parken med barnen när det var soligt så blev jag nästan solbränd hehe :p Jaa, det är inte så farligt att jobba på dagis... ganska lyx. Får gratis mat, behöver inte göra så mkt, bara hålla koll på barnen, kanske leka lite med dem, sen så har jag rast och så.
Dock har jag börjat tröttna på barnen... En del börjar bli ganska irriterande :p
Tyvärr så blir jag rätt trött och orkar inte göra ngt annat än att bara lägga mig på soffan när jag kommer hem. När jag väl har kommit hem brukar jag inte orka ta mig ut igen :p

men men, nu ska jag duscha och sen kolla på So you think you can dance :)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0