Berg- och dalbana!

Igår var en bra dag, fick goda nyheter, men idag visade det sig att det inte gick såååå bra som jag fick reda på igår (önsketänkande?). MEN jag måste vara nöjd med det jag har :P borde inte kräva för mycket, så jag är nöjd med mitt slutresultat iaf :) (fast det känns inte riktigt som att jag förtjänar det...:/ )

Men men, idag skrattade jag en hel del och vi hade en rätt riktig engelska lektion på länge, känns det som... :P
Det var dessutom jätteskönt att få äta lunch lite tidigare och sen få plugga lite kemi :) skulle väl vara skönt om det var typ så varje vecka... ogillar verkligen att äta lunch kl12.40, går ju inte att koncentrera sig på lektionen :(

Hehe, just nu lyssnar jag på Daughtry :) Well, what can I say? Blir typ på bra humör, eller får nån konstig feeling ;)

Aja nu är det dags att hoppa in i duschen och därefter drunka i kemiböckerna!
Jag ska ta 30 mol dusch vatten, hur stor massa vatten? :P haha nej skoja bara... det stämmer inte ändå :)

Hmm, på tal om berg- och dalbana... det var rätt längesen, kanske dags att åka igen :)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0