Blogg.se (uppdaterad kl.0:36)

Hm, det ser ganska snyggt ut när man loggar in på blogg.se :P

Jaa, nu känner jag huvudvärken... :( Imorse gick jag upp extra tidigt för att prata med min svensklärare, men sen så kom inte bussen, så jag blev sen och gick direkt till musiklektionen istället. Men den var tydligen inställd (tack fronter för att ni smsar när man verkligen behöver det...*ironisk*), så jag kom till skolan för tidigt! Kunde egentligen sova längre och komma till skolan kl.12!!
Aja, sen så hade vi engelska och matte. Imorgon har jag bara svenska :) så jag ska till skolan kl.12 och den lektionen är bara 1,5 h lång :) Dock ska vi lämna in våra essäer till nån i klassen... usch, jag vill verkligen inte att nån ska läsa min dåliga text :'(
Men men, det positiva är att jag har sovmorgon och bara behöver vara i skolan i 1,5 h :P Till skillnad från alla mina stackars klasskamrater och min kära tvilling (!!!) som måste skriva nationella i matte A. LYCKA TILL ALLIHOPA :D

Men men, back to work... "Working 9 to 5..." hoppas att jag inte behöver göra det...!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0