Kortaste skoldagen på terminen (hittills)

Gick upp vid 10-tiden, åt frukost och satte på datorn för att läsa klart det jag skrev igår... Jaa, min essä suger. Kanske borde vara mer personlig egentligen... ångrar mitt val av tema. Men men, så jag fick lite bråttom och sprang till tunnelbanan.

I skolan fick vi skriva ut våra texter och kopiera de, för att vi har delats in i grupper på tre. Så jag har två essäer att läsa till tisdag. Träffade på min kära tvilling som tyckte att jag är tjock och behövde motionera, därför fick jag gå fram och tillbaka. Men ja, jag kan inte göra nåt annat än att hålla med henne. Tack för att du är så ärlig ;D
Så efter 1,5 h fick vi gå hem :)
jaa, jag har inte gjort så mycket idag. Åt lunch när jag kom hem och hjälpte mamma att städa sen (för första gången på några tusen år!!:D) Därefter spelade jag lite piano och så...

Men men, nu ska jag chilla!:D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0