Matematik kurs A

Tur att man valde att gå i matte/no-klass i sjuan. Jag fick ju läsa matte A i ett helt år (skönt! Vilket tempo de har i gymnasiet...:o) och imorgon (eller idag kanske man säger) har jag sovmorgon, eftersom alla andra skriver nationella prov i matte till kl.11. Men jag börjar inte förrän efter lunch, dvs. kl 12.10. Dock har jag bara svenska och klasstimme, sen en lång håltimme och till slut kinesiska.
Dessutom har jag sovmorgon på fredag, när de skriver nästa del. Men då börjar jag kl.10.20 :P

Men men, nu måste jag fortsätta skriva på svenskan! Om jag känner mig själv, så vet jag att det inte kommer att gå bra att skriva den imorgon och jag kommer lägga mig alldeles för sent, så därför utnyttjar jag detta tillfälle och får sova lite mindre (när jag ändå bara har 2 lektioner imorgon):P

God natt så länge

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0