Miércoles 27 de enero

Haha, upptäckte att det är lite fel på bloggen... men det får fixas nån annan gång när jag har tid...

Engelska presentationen - check
Äntligen! Hade min engelska presentation, till slut... efter hundra års väntan. Nej men det gick inte särskilt bra, fast det är skönt att jag kan lämna det nu :D


Spanska presentationen - check
Det gick väl inte så jättedåligt, dock ökade jag tempot... hehe kanske inte så jättebra. Men jag blev väldigt nöjd med powerpointen som jag gjorde :D Hahha, såg typ bästa presentationen ever idag?? Fyra killar från tvillingens klass hade filmat massa, fixat o trixat så att det såg ut som att de verkligen satt i ett flygplan på väg till Barcelona. Jaa, det var ren underhållning ;P Excelente! ;D


Svenska
Fas 4 ska skrivas till fredag... my god! Måste verkligen börja nu...:S Skulle ha gjort det för länge sen... men idag har jag bara chillat, kollade på tv när jag kom hem (nicht so gut...) sen så var jag så seg efter maten, så jag gick o duschade för att bli piggare... men efter det kollade jag lite på Simpsons och till slut satte jag mig vid datorn för att skriva, dock skulle jag lägga upp spanska-arbetet på fronter först. Men jaa nu har det gått några timmar.
Tur att jag börjar 10 imorgon :P

Just det, fick betyg o studieomdömen... det gick väl rätt bra :P Fast jag kände mig lite besviken på musikomdömet... å andra sidan så betyder det väl att jag inte är så himla bra på musik :S Aja får träna mer!!

Nu måste jag börja med svenskan, om jag vill sova i natt...


Ps.

The sun is breaking in your eyes

To start a new day.

This broken heart can still survive

With a touch of your grace.

Shadows fade into the light.

I am by your side,

Where love will find you.


Gillar den här texten jättemycket, så jag drogar på låten :P Har den som alarm på telefonen,
 lyssnar på den på vägen till skolan.
Efter skolan, hemma, typ vid datorn



Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0