Stjärnklar himmel :)

Eller okej, inte helt stjärnklar,men man ser små små stjärnor och nästan hela månen :) Isn't it beautiful??

http://1.bp.blogspot.com/_0ywwzEaONNM/SXXaDrifOsI/AAAAAAAAGvM/95jg_6Fpguw/s400/fallingstar.jpgKanske inte lika stjärnklar som denna bild, men ändå himlen är ändå vacker :)

Om jag hade en superbra kamera skulle jag nog ta massa bilder...


Har upptäckt att jag typ har fått en ny "favorit-teveserie": How I Met Your Mother :)
Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att vilja kolla på det varje gång det går på tv, och vad det är som får mig att bli glad typ :P

http://c2.api.ning.com/files/1W8uUVa7PD8BlQEgMzaX-ptvmQHW1nngODFqihRQC-cyCI9QDfCKL0T4r12SAs2K76iHL0Y-cwoGgT0iLmC8JXl6wfHid4*M/how_i_met_your_mother_s1_box222.jpg

 


 

Äntligen klar med spanska arbetet!!

Spanska - check
Engelska - check
Kinesiska - check
Svenska - almost... har kommit igång iaf :D

Känns riktigt bra just nu, och jag känner verkligen för att skriva nu, med tanke på att jag bara har kommit med negativa inlägg på senaste tiden.
Måste ju tänka positivt också ;P

 





Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0