Fredag-lördag :)

Det blev en ganska lyckad "tältning"! :) Fredags kvällen var nog bäst, satt runt brasan, spelade gitarr och sjöng, berättade och hittade på roliga historier :D Det var riktigt mysigt ;)
Gick o la mig ganska sent :P kl 4 haha, sov när solen gick upp :) för första gången fick jag se soluppgång :) hehe, jag tältade inte riktigt, låg på liggunderlaget med en kompis :P hade sovsäcken som täcke :)

Dock hade vi lite otur på förmiddagen, när en åkte in till akuten pga att hon blödde näsblod...oavbrutet under en väldigt lång tid :/ så, vi kände inte för att stanna en natt till.
Men det var så himla långt att gå och vi hade 103042401 kg att bära på!! Vi klarade oss till sist :p
När jag kom hem var jag så jäkla trött o hungrig. Åt en macka och somnade med värk i hela kroppen. Kändes nästan som träningsvärk, plus att jag har fått minst 10 myggbett!! inte små, utan ganska stora :( men jag sov typ till ett par timmar... nu är jag inte lika trött, men känner mig lite sömnig :p

men men, man borde göra liknande saker flera ggr :D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0