Torsdag och fredag :)

Torsdag

Först var det skolavslutning i aulan och kören sjöng jättefint :) Därefter fick vi våra betyg i klassrummet och gjorde inget spec. Typ halva klassen gick till ett café med vår mentor, sen så drog han. Efter att ha suttit utanför cafét i nån timme eller så, bestämde vi oss för att dra hem till Linn :) Så vi var typ 8 tjejer som gick hem till henne för att äta lunch och bara chilla o snacka. Efter typ 4-5 h började folket dra hemåt, men jag åkte för att träffa min tvilling. Hennes kompis hängde med till Fredhäll, där vi hade tänkt bada med killarna, men de hade redan väntat i typ 3 h, så deras tålamod tog slut. De drog hem,men vi badade även om det var väääldigt kallt :P Sen så solade vi en stund haha :)
Till slut åkte vi hem :P

Fredag

Idag väcktes jag av att Mina ringde mig, igår bestämde vi typ att vi skulle se på film hemma hos mig :)
Så jag fick städa lite och fixa dvd:n, men eftersom jag är så seg så fick jag skynda mig till t-banan. Var tvungen att hämta 6 förvirrade ungdomar :P Tyvärr så fick vi åka runt lite för att hitta en videobutik och det slutade med att vi hyrde en dålig film...Inte bästa filmen direkt:P Aja, syftet var ju att umgås ;) Så vi gick o köpte lite chips innan vi gick hem till mig. Tur nog så var inte min lillebror hemma, eller ingen var hemma, så det blev ju trevligare :)
Vi satt iof och snackade lite medan filmen rullade på. Efter filmen fick de titta lite på nyheter på kinesiska, haha :)
Till slut följde jag med de till tunnelbanan :)

Ja, de här dagarna, eller den här veckan har varit underbar och jag har haft hur roligt som helst ;) <3

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0