Berg- och dalbana

som vanligt...

Haha, eftersom jag inte sov så mycket igår så var jag jättekonstig i skolan idag :P
Hade mattelektion, men vi fick sluta tidigare (tur nog!) så jag och R gick till datasalen för att skriva klart SH-uppgiften, haha :P När vi var där ringde nån till R och hon fick ett sommarjobb :D Jag blev så glad för hennes skull att jag började hoppa som en galning :P
När Sh-lektionen snart skulle börja fick vi världens panik och började springa runt... vi skulle nämligen skriva ut arbetet och lämna in hahah :P Till slut gick det att skriva ut! :D
Så vi skyndade oss till klassrummet. Det blev debatt om EU på lektionen, sen så var det lunch.
Efter lunchen hade vi kemi, men vi skulle bara få titta på våra prov och få reda på slutbetyget. Jag blev SÅÅÅÅ GLAD :D Tihi :)

Men sen så hade vi spanska och där gjorde vi inget spec, fick presentera min text som sööög hahaha :P

dock dog jag när jag kom hem! Somnade i soffan, och var på dåligt humör... för att jag ville fortsätta sova typ... :P Efter maten satte jag mig i trädgården för att få frisk luft och försökte skriva svenskan... men det gick inte så jättebra... nu pallar jag inte mer, får prata med läraren. Kanske kan lämna in imorgon kväll?? (A)
Somnar ...snart...zzzZZZZzzzzZZzZZZzzzzz....

oj, ska nog gå nu
god natt

aja, vg i svenska är inte så jättedåligt :P även om jag är mellan vg o mvg
MÅSTE...TÄNKA...POSITIVT... :D :P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0