Inte ett moln, så långt ögat kan nå

Tihi, upptäckte det idag när jag satt ute i trädgården och solade samtidigt som jag läste lite kemi (eller försökte) :P
Kände att jag hade suttit vid datorn för länge och kände för en promenad innan jag satte mig ute och solade :)
Promenerade en stund med en gammal klasskamrat från mellanstadiet och det var ju trevligt :) Längesen man träffade med honom :P

Skööönt med vädret!! :D SOMMAR SOMMAR SOMMAR <3

Haha, chattade med två klasskompisar för några timmar sen och de fick mig att skaffa skype. Ena klasskompisen hade tydligen gjort en egen låt och skulle spela upp för oss. Det var en väldigt bra låt :) Nu har jag fått den andra att lova att sjunga nån gång så att jag får höra ;D

Just nu sitter jag och chattar med en kille från spanskan, samtidigt som jag kollar på A Walk to Remember för typ hundrade gången :p Gillar filmen mer än boken, ärligt talat.

Bläh, egentligen borde jag skriva klart min spanska text... men jag har knappt börjat :(

Varför är jag alltid så ineffektiv?


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0