Lättnad

Sista provet i 1:an är äntligen avklarat!!!

Dock har jag dessa saker kvar:
Kinesiska uppsats + ord
SH-redovisning
Labbrapport
Svenska uppsats
SH-inlämningsuppgift
ENG - presentation om Indien

Aja, det är bara att bita ihop och göra mitt bästa! Har hört att andra har myyyyyycket jobbigare än vad jag har :P Såå, jag kanske ska tänka på andra innan jag klagar på mitt liv.

Dock har jag världens panik för SH-redovisningen som ska vara på onsdag!! Jag och E är knappt klara med hälften av presentationen :s dessutom är den här redovisningen väldigt stor och påverkar betyget...:/ Ska jag göra allting som är kvar själv eller ska jag ge lite jobb till E också?? :S

Aja, nu ska jag jobba lite och sen lägga mig!!

God natt

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0