Musik <3

Jag blev så glad när jag fick veta att jag har MVG i musik! :)
Fast det är iof inte så konstigt, jag sjunger och spelar instrument, medan en klasskamrat bara läste en dikt och fick VG i omdöme förra terminen... :P

Idag/ikväll är det halvmåne och lyssnar på Dancing in the moonlight :) Jag sitter med ett öppet fönster, så varmt :) Sköööönt väder idaag, älskar <3 hehe, dock är jag lite fundersam...hur ska jag klara mig så länge i Kinas kokheta värme?? :P Längesen jag var där :P

Men men, längtar!! :D

Tihi, igår joggade jag vid 20.30-tiden (hehe farligt...var i skogen) och idag simmade jag mer än 500 m :) känner mig ganska duktig :p Fast iof, simningen skulle jag göra för att ha med mig ett intyg imorgon :P Imorgon blir det konditionstest, woho! (hehe jag hoppas på liiite mer än g!) tror att vg-gränsen var på ca 15-16 min och mvg på 12-13 min, såå jag satsar nog på vg ;)

Aja nu måste jag förbereda mitt tal i svenska, woho! Haha jag orkar iof inte bry mig så mkt :P

hejsvejs!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0