Oops... I forgot

Jag hade en ganska bra men tajt planering för dagens/kvällens plugg, men hur mkt lyckades jag åstadkomma?
Två fjuttiga meningar... fast iof,jag började lite med sh i eftermiddags :P
Men jag fastnade... chattade o vi höll på att planera lite :P Vill att betygen ska sättas så snart som möjligt, så får jag VILA!!!

Men gud, jag satt vid datorn medan tv:n var på... ESC... wtf!? Fast iof, jag visste att Sverige inte skulle komma långt med This is my life... Sorry, better luck next time!

Aja, nu ska jag försöka bli klar med spanskan eller iof, ska nog lägga mig... får ta itu med spanskan imorgon!! Ska ju upp snart :/

Imorgon:
- Spanska
- Svenska
- Samhällskunskap
- Engelska

Shiaaat... fast iof, spanskan och engelskan tror jag inte att jag ska ägna för mkt tid till. Det är svenskan och samhällskunskapen - det är NU det gäller... Sista arbetet - sista chansen :P

Imorgon har jag bara idrott och sen ska vi till Vetenskapens Hus och labba :)

Buenas Noche!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0