Vinnaren av Världens Klantigaste Människa är...

...ingen annan än Karin!

Fan vad jag är sämst... Skulle ta emot en j*kla frisbee och backade, samtidigt som jag typ tappade balansen eller nåt. Sen så ramlar man bakåt och slår i bakhuvud. Smart va? Hm, jag blir nog inte mkt smartare nu när jag förlorade hur många hjärnceller som helst!
Huvudet snurrar fortfarande,men det var mkt värre igår... Dunkade som f*n och kräktes :/ Därför kunde jag inte skriva det viktiga matteprovet och missade också viktigaste delen av Läroverksfejden :(
FOTBOLLEN! Men som tur var så har jag världens bästa tvilling som smsade mig under matchernas gång :) KG VANN! :D <3
Så efter att ha kollat på tv i 1029010 h i sträck, blev jag lite gladare :)

Men som vanligt har jag alltid sån dålig timing... Inte så smart att jag gick o gjorde illa mig när jag hade tänkt att simma och jogga den här veckan!! Kondistestet är tydligen nästa fredag :S tvivlar på att jag hinner träna särskilt mkt :( Bläh..

Blääh jag har dessutom väldigt tråkigt nu :( Funderar på att sova, imorgon ska vi hem till moster och grilla om det blir fint väder. Om jag mår bättre kanske jag o syrran ska gå o kolla på Avatar :P

god natt :)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0