Gossip Girl-feber?

Fast det var iof typ förra veckan, pågår fortfarande lite halvt. Men alla väntar på nästa avsnitt :)
Haha själv så sitter jag här och kollar på avsnitt 8 :) heheh jag väljer vääldigt konstiga tider :P men imorgon ska jag fokusera mer på plugget! Då får jag inte sätta på tvn överhuvudtaget, därför kollar jag på det nu istället för imorn :)

Orkar verkligen inte plugga, så tråkigt! :P Hehe, har prov snart, kanske dags att BÖRJA plugga till det? jo...
sen så har man ju massa annat i tankarna...
Hm, har börjat tänka på vad jag ska läsa efter gymnasiet, men lite svårt att bestämma mig. Antar att det kommer med tiden :)

Hehe måste lägga mig efter GG :)

Xoxo,
K


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0