SU

Woho, har börjat på Stockholms Universitet! :) Första föreläsningen var grymt rolig, garvade ihjäl mig :)


okej, skoja bara. Har så tråkig humor, speciellt nu när jag är lite trött :P Vi var där, fick lyssna på en föreläsning om Från bakterie till människa. Det var intressant, men jag fattade inte varför vi var där, hade inte så mkt med det vi pratar om på kemin.

Annars har jag inte gjort så mycket, förutom att jag har slösat maaaasssa tid. Ser bara hur tiden rinner iväg... Känner att jag kommer börja få panik snart. he he he.
Kom hem typ kl 15, åt lite, spelade piano, kollade på tv, kinesiska, middag, matte, dusch, Grey's Anatomy, spanska. Låter som mycket, men jaa.. inte så jättemycket på så lång tid. Borde lägga mig. På senaste tiden har jag upptäckt att det är nåt fel på mig. På lovet gick jag och la mig typ kl.1-3, så det kan vara därför jag har vaknat vid 3-5-tiden de tre senaste dagarna... men somnat om efter ett tag... idag så vaknade jag flera ggr, bara av småljud. I vanliga fall brukar jag inte störas alls, brukar sova som en stock. Men nånting har hänt, frågan är vad.

Igår gick jag och la mig 23.30 - 0.00 , gick upp 9.30, så det var skönt. men idag är jag inte lika smart :/
Försöker söka fakta om dödsstraff till spanskan, men gör massa annat samtidigt :/ Just nu lyssnar jag på EMA samtidigt :P Sen så fick jag bara för mig att skriva på bloggen hehe.

Aja god natt! :)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0