Apelsin- och mandelkaka :)

Tihi, det blev en lyckad apelsin- och mandelkaka vi gjorde igår, jättegod :) våra kära spanska kollegor tyckte det var gott :)

Dock har vi fått börja med något jätteseriöst på spanskan - debatt. på spanska, känner att mitt ordförråd inte räcker till 30 minuters debatt... :/ Aja, det får lösas senare. Kom just på att jag har glömt göra uppgiften som vi fick till fredag, damn it. Hur ska jag hinna med den imorgon och engelskan?? :/ Fast jag känner att engelskan är viktigare. Vi ska nämligen ha en team debate om homelessness. Jippie, (bör noteras: jag är inte bra på engelska, verkligen inte bra på att prata och argumentera för något)...

Aja, nu måste jag stänga av och gå ochl lägga mig!!! Ska upp 8 imorgon. Vill inte vakna 2 h senare än jag egentligen planerar, som jag råkade göra idag...ett tecken på att jag verkligen måste gå och lägga mig tidigare!!

God natt!!! :D

Tihi, har insett att massage inte är så dumt...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0