Höststädning

Idag steg jag upp strax före kl10 för att äta frukost, läsa lite i Fiesta: The Sun Also Rises av Hemingway. En ganska bra bok (hittills) :)
Därefter, gick jag ut för att hjälpa till med att städa gården, hela området hjälpte typ till. Såå jag "krattade" en buske där det var fullt med massa löv i drygt 1 h. Kallt blev det om fötterna :P Sen så fick vi korv och snackade lite med några grannar. Trevligt trevligt :)

Annars har jag pluggat lite, kollat på matteboken.se, kemi labben och så. Dock är jag inte särskilt effektiv, tyvärr :P
Men men, det är ju lördag, vill inte plugga sönder mig själv :)
Imorgon blir det kinesiska, blev ingen idag pga högskoleprovet :P

Nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på musik  :)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0