Viaje cambiar?

He hablado con mi amiga sobre una vieja cambiar, a España! Pero, no sé si vamos a viajar España. He hablado con mi profesora y ella contó ha contactado una escuela en el sur de España, pero ellos no han respondido. Espero que responden pronto! :)


Livet rullar på, idag skrev jag ut noterna för Take a Bow - Rihanna, och 17 år - Veronica Maggio :) Gick ganska bra att lära mig dem, den första ska jag spela piano och sjunga, den andra blir på gitarr :) If you didn't know, I looove music! <3  Går inte en dag utan att jag spelar eller sjunger :P

Bläääh, måste skriva engelskauppsatsen, version nummer 2! It's waiting for me...
Borde skriva kinesiskauppsatsen till imorgon, men hinner inte och har no inspiration = fail.

Aja, adiós amigos!




Men jag gillar nog den här versionen bättre:

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0